Life is better on ...

Zo ben je met zes en dan ineens met z'n tweeën, niet dat iedereen plots afhaakt maar de agenda's liggen kennelijk op vrijdag niet geheel in lijn. Vrijdag elf maart, Kim en ik gaan om twaalf uur zwemmen Evert-Jan en Hans om vier uur.
Het is weer prachtig weer, een graad of tien met felle zon en een matige wind.
We zoeken onze inmiddels vaste stek onder de boulevard op en lopen even later naar het water, de wind is fris maar de zon maakt veel goed. Een vrouw die zojuist uit het water is gekomen roept ons toe dat het heerlijk is en ik moet eerlijk zeggen dat het afgezien van tenen en vingertoppen nog klopt ook. De zon doet veel goed op je gezicht, hij lijkt zo je hele lijf te verwarmen. De wind komt uit het zuidoosten en veroorzaakt daardoor laffe lage golfjes die je steeds verrassen door een klets water in je nek te gooien.
Kim heeft de tijd bij zich dus ik hoef niet zonder bril door mijn oogharen in te schatten wat er op mijn horloge staat.
Na een minuut of acht gaan we kopje onder en het water uit. Het strand voelt warm aan want ondanks dat het water 6.8 graden is koelen je voeten hard af.
Terug bij onze spullen constateer ik dat we een gigantisch probleem hebben want we hebben geen telefoons meegenomen en kunnen dus geen begeleidende foto maken voor deze blog.
Met dit weer is het heerlijk aankleden, snel warm en gewoon op slippers, ik dan want Kim kon thuis geen slippers vinden. Ik merk op dat het wel heel merkwaardig is dat in een huis waaraan een bord hangt met daarop de tekst "life is better on flipflops", geen slippers te vinden zijn. Kim antwoordt dat ze er inderdaad genoeg heeft maar ze toch even niet kon vinden.
We fietsen terug en voor de deur bij Hans en Kim gebaren we naar Hans die meteen begrijpt dat hij een foto moet komen nemen. Geen strand te zien maar toch nog een zwak bewijs dat we echt geweest zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost