En nog een foto...

Half zes, acht, volgens Hans geen januari maar februari, achteneenhalve graad, we gaan weer de zee in. De zee die op dit moment 6.3 graden is. De opkomst is goed vandaag, we zijn met zes Zwemburen, Evert-Jan, Hans, Kim, Marije, Merijn en ik. De zee is redelijk kalm met af en toe een hoge golf. het voelt vandaag niet echt koud, waarschijnlijk heb ik net genoeg actie om een beetje warmte in mijn handen en voeten te krijgen. Merijn houdt het goed vol voor de tweede keer, na achteneenhalve minuut zegt hij de tien niet te halen maar na negen minuten moet ik hem er bijna uit slepen. Die is nu ook besmet met het zwemvirus vrees ik.
Als we het water uitgaan komt aan de horizon de zon net nog even onder de wolken vandaan en worden we op een prachtige zonsondergang getrakteerd. Hans rent naar zijn telefoon want hier moet natuurlijk een foto van gemaakt worden, en een foto van gemaakt worden met ons erop, en nog een foto van gemaakt worden en nog een....
Als een van ons zegt "ik sta er stom op" zegt Hans "nee hoor ik sta er goed op". Dus nog een foto.....
Heh? We staan er geen van allen op.


Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost