Schip zonder naam

Woensdag negen februari, de ochtendduik om elf uur. Marije staat al te trappelen op de boulevard als Hans en ik aan komen lopen. In de verte komt Merijn aanfietsen, denk ik want zonder de prothese met lenzen op mijn neus weet ik het niet zeker.
Vol goede moed dat de zon ook mee komt zwemmen stappen we het strand op. Als we uitgekleed zijn en het water inlopen vind ik het maar koud. Het is altijd kouder dan de dag ervoor.
Het water is rustig dus we hebben weinig meer te doen dan een beetje "relaxen" en kletsen.
Er vaart een flinke boot voorbij met een mooie naam die dit blog zou kunnen opleuken maar met de ogen gaat kennelijk ook het geheugen achteruit, ik ben hem kwijt. Het was gelukkig ook niet zo belangrijk. Na zo'n acht minuten houden we het voor gezien en lopen terug naar de Jumbo tassen.
Onderweg vissen we als een ware oceancleanup nog wat plastic uit het water wat we later in de vuilnisbak gooien.
Weer een frisse, gezonde, leuke en goede daad verricht vandaag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost