Tien uur!

Zaterdag twaalf februari, een mooie zonnige duik om één uur 's middags. Het is vrij koud maar er is een lekker zonnetje. We zijn met Hans, Kim en ikzelf. In het water dan want op het strand spelen Loes en Jip.
Af en toe komt er een laf golfje langs maar echt wild wordt het niet. Kim doet haar beklag over mijn blog van gisteren want ze was geen zeven maar acht minuten in het water en voelt zich zwaar in haar eer gekrenkt. Ik neem me voor om geen persoonlijk tijden meer te vermelden want ik wil natuurlijk niet op tenen trappen. Zelfs dat helpt niet want nu hebben we zelf een meningsverschil over hoe lang we vandaag al in het water zijn, bij Kim is het steeds een halve minuut langer. Nu moet ik zeggen dat ze er iets eerder in was dan Hans en ik maar dat is hooguit vijf seconden. Als ik mijn stopwatch laat zien (die op tien minuten ingesteld staat roept Kim, tien uur! Ik schrik, zijn we al zolang in het water, ben ik van de kou de tijd vergeten? Als ik zelf kijk zie ik gewoon zeveneneenhalve minuut, maar ja wel zonder bril dus je weet het nooit. Na een x aantal minuten verlaten we het water, de een wat eerder dan de ander. Hoelang, ik durf het niet te zeggen maar tijdens het maken van de foto piept mijn horloge het tien minuten alarm.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost