Poncho en slippers

Het is twee maart en de Brabantse gekte is weer achter de rug, we zijn weer terug in Vlissingen en dat betekent dat ik me bij de Zwemburen van vijf uur kan aansluiten. De luchttemperatuur zit tegen de tien graden dus ik besluit mijn slippers mee te nemen en na het zwemmen geen schoenen aan te doen, dat scheelt een hoop gedoe.
Onderweg pik ik Hans en Kim met de kinderen op. Loes en Jip gaan mee om een goede partij beach tennis te spelen.
Hans heeft kennelijk ook naar de buitentemperatuur gekeken want heeft zijn zwemponcho al aan, zoals altijd de overtreffende trap. Later treffen we ook Evert-Jan dus we hebben weer een clubje.
De zee is kalm en aangezien we daardoor dus niet steeds onze zwembroek of bikini vast hoeven te houden kunnen we zomaar een paar slagen zwemmen in de avondzon.
Evert-Jan gaat er iets eerder uit dan de rest en Hans roept dat hij moet wachten met aankleden voor de foto, Evert-Jan is daar om begrijpelijke reden iets minder enthousiast over. We volgen al binnen een minuut en na acht minuten zijn we er allemaal uit.
Hans is vandaag het eerste klaar met omkleden en als we op de fiets zitten concluderen we dat je bij deze temperatuur inderdaad geen schoenen nodig hebt of zoals Hans eigenlijk alleen een poncho en slippers.
Met maart als onzekere factor vermoeden we vanaf april wel permanent op slippers te kunnen vertrouwen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost