Tequila Timelapse

Vrijdag vijfentwintig maart, het is kwart voor vier als Hans en ik naar de Leeuwentrap fietsen. Of dat zwemmen nu echt zo goed voor je is, ik twijfel. Op het moment dat we de trap naderen zien Hans en ik Evert-Jan bovenaan de trap staan. Als we bovenaan de trap komen is hij verdwenen, hij zal wel op het strand zijn. Op het strand zien we alleen Ans, dus we gaan ons zorgen maken en komen tot de conclusie dat er twee mogelijkheden zijn, hij is ontvoerd door buitenaardse wezens of Hans en ik hebben na het zien van Evert-Jan een sprongetje terug in de tijd gemaakt waardoor we eerder op het strand waren. Als Evert-Jan even later het strand op loopt besluiten we dat het de laatste optie was maar volgens Evert-Jan moeten we gewoon stoppen met sterke drank zo vroeg op de middag. We besluiten dat het de Tequila Timelapse was die we gedronken hebben. Ter controle of we toch niet stiekem een tijdreisje hebben gemaakt vraag ik aan Evert-Jan of hij ons heeft zien aankomen, hij heeft er geen actieve herinnering aan dus is hij dan ook degene die van de Tequila af had moeten blijven.
We gaan zwemmen.
Het water is kalm en relatief warm, zelfs echt zwemmen is een reële optie, afgezien van de sterke stroming door het opkomende tij. Na een poosje komt Kim ook aanrennen, nog net op tijd om ons in het water te treffen en mee te zwemmen. Kim die net een heel avontuur achter de rug heeft met een vergeten telefoon in een tweedehandswinkel is wel toe aan een frisse duik.
Na een minuut of tien gaan we eruit en op zoek naar een telefoon voor de selfie, Kim heeft die van haar en van Hans niet meegenomen dus we gaan ervan uit dat die nu beiden in een tweedehandswinkel liggen.
Ik duik mijn telefoon op en maak een foto van ons groepje, zonder bril dus laat de compositie aan anderen over. Zie hier het resultaat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost