Fietsendans

Dinsdag tien mei, iedereen moest heel de dag werken, Hans had weekend dus is vanmiddag al geweest maar sluit graag nog een keer aan bij Evert-Jan, Kim, Wouter en mij als we om zeven uur gaan zwemmen.
Het hele mooie weer is vertrokken, het is wat kouder, wat wind en we missen de zon. We doen het ermee.
Het water is iets minder rustig dan voorgaande dagen maar dat maakt het weer wat leuker. Nu kunnen we tenminste de kwallen ook niet zien.
Hans moet toegeven, alleen is wel wat saaier, geen aanspraak, tenzij je meerdere persoonlijkheden hebt natuurlijk, dan kun je alsnog een heel gesprek voeren, "pas op hoge golf" en je andere ik zegt "ik had hem al gezien".
Gelukkig, het is even weg geweest maar we hadden weer wat discussie over de starttijd, die liep wat uit elkaar maar toen we er uitgingen kwam het weer mooi bij elkaar op tien minuten. Nog even kopje onder en hopen boven te komen zonder kwal op je hoofd.
Na afloop zingen onder de douche en tegelijkertijd de selfie, het wordt wel heel efficiënt allemaal.
Als we allemaal weer aangekleed zijn zien we in een hotelkamer bij Pier 7 een gele Jumbotas hangen, die willen vast een keer meezwemmen, morgen staan ze ons op het strand op te wachten.
Onderaan de Leeuwentrap blijkt Kim haar fiets een eind te zijn verplaatst, en er staat een andere fiets, een soort van fietsendans. Dat moet iemand zijn geweest die van routines houdt en altijd op dezelfde plaats parkeert.
Evert-Jan loopt naar huis en Hans, Kim, Wouter en ik stappen met onze Jumbotassen op de fiets.
Morgen weer, hoop ik.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost