Wouter in het rood

Dinsdag achtentwintig december, Wouter, Hans en ik gaan om kwart over drie zwemmen, na wat vertragingen zijn Wouter en ik ruim na kwart over drie bij Hans. Zo kon Wouter zijn zwembroek niet vinden, moest ik nog terug om de deur op slot te doen en zat het stoplicht tegen.
Het regent dus we fietsen met capuchon op waardoor het even duurt voordat Hans door heeft dat niet Inge maar Wouter vandaag de rode Teletubbie is.
Het waait hard dus we duiken achter het scherm van Pier 7. Als we naar het water lopen vraagt Wouter zich af waarom Hans en ik het niet koud hebben. Dat hebben we wel maar we maken er niet veel woorden aan vuil.
Er zijn wat golven dus we zijn er zo door, Wouter blijft het koud vinden en houd het na tweeëneenhalve minuut voor gezien. "Vier minuten?" vraagt Hans, als we de drie net gepasseerd zijn. Ik zeg dat wordt een punkoptreden vanavond als je zo snel telt.
Na vijf minuten volgen we Wouter, nemen een selfie en wagen ons na het aankleden door de wind weer over de boulevard.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost