Anders is het niet gebeurd

Zaterdag achttien februari. Als ik om twaalf uur aan Inge voorstel om een duik te nemen in de Binnenschelde, slaat ze het af vanwege de wind, geen zin in wind zonder golven.
In mijn zwemponcho loop ik even later het hotel uit, hoewel dit hotel een wellness heeft en het momenteel carnaval is, levert mijn outfit toch wat verbaasde blikken op.
Het strand is leeg op twee kitesurfers na, die zijn verderop hun spullen aan het inpakken.
Het is een week geleden dat ik gezwommen heb maar het lukt gewoon, ik weet nog precies hoe het werkt, kleren uit en het water inlopen.
Het water is met 6.3 graden gelijk aan de zee dus ook daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Een minuut per graad dus zonder discussie over de tijd ga ik er na zes minuten uit om met telefoon nog even terug te gaan voor de selfie, anders is het niet gebeurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost