11:11

Woensdag acht november, Jean-Pierre heeft ontdekt dat we afgelopen zondag door omroep Zeeland gespot zijn, een deel van de groep staat op de foto op Facebook. Hans reageert onder de post dat hij vandaag weer gaat, ik sluit aan, formeel gooien we het nog even in de Zwemburen maar werkverplichtingen weerhoudt de rest waarschijnlijk van aansluiten. De zon schijnt dus daar ligt het niet aan. Elf uur wordt het, ik pik Hans onderweg op en terwijl ik in mijn weinig subtiele zwemjas op het stoplicht sta te wachten stopt er een vrouw naast me die bijna van haar fiets valt als ze me ziet, dat was vast geen katzwijm vanwege mijn goede looks op dat moment. Het strand is verlaten en het waait hard dus we zoeken wat beschutting voor het omkleden en om te voorkomen dat we straks in zwembroek over het strand achter onze kleren aan moeten. Het water is twaalf graden volgens Hans dus we gaan steeds verder richting de serieuze temperaturen. In het water kletsen we wat over vakantie nemen, bitcoins en natuurlijk zonnepanelen, die het de afgelopen dagen weer redelijk deden. De zon is op dat moment echter verdwenen dus dit gaat geen topdag worden. Na een minuut of tien duiken we onder en exact na elf minuten en elf seconden verlaten we het water, een voorproefje voor komend weekend.
De selfie verloopt zonder problemen, de compositie met twee mensen is dan ook een heel ander verhaal dan zestien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

K-Kwal

Eerste lentedag

Flessenpost